Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Siparişimde adres değişikliği yapabilir miyim?

Vermiş olduğunuz siparişin adres değişikliği mümkün olmamaktadır.

2- Siparişimin faturası tarafıma ne zaman ulaşır ?

Siparişlerinize ait e-arşiv faturası aynı iş gününde veya takip eden iş gününde hazırlanarak, üyeliğinize ait e-posta adresine elektronik olarak gönderilir.

3- Kargo elemanı, teslimat adresinde kimseyi bulamaz ise ne olur?

Eğer teslim adresinde kimse bulunamaz ise, kurye tekrar size ulaşmayı deneyecektir. Paketinizi almanız ya da yeniden bir teslimat tarihi belirlemeniz için kapınıza “KARGO İHBAR NOTU” bırakılabilir ve kargoyu şubeye geri getirilebilir. Şubeye geri getirilen kargolar 3 iş günü içerisinde şubeden teslim alınmalıdır. Belirtilen sürede teslim alınmayan kargo, Gallery Crystal’ e iade edilir.

4- Verdiğim siparişi nasıl iptal edebilirim?

Sipariş verdiğiniz andan itibaren Siparişlerim kısmından siparişiniz hazırlanıyor statüsüne geçmeden İPTAL ET butonuna basarak siparişinizin iptalini gerçekleştirebilirsiniz. İptal ettiğiniz siparişler ilgili birimler tarafından onaylanıp 1 ila 10 iş günü içerisinde ücret iadesi tarafınıza yansıyacaktır.

5- Sipariş kaç günde elime ulaşır?

Online mağazamızdan vermiş olduğunuz siparişleriniz 24 saat içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Kargo teslim süresi teslim adresinize göre değişiklik gösterebilir. Resmi tatil günlerinde kargo firmalarınca teslimat yapılmamaktadır.

6- Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Vermiş olduğunuz siparişinizin durumunu Siparişlerim kısmından görüntüleyebilir, siparişiniz tarafımızdan kargo firmasına teslim edildikten sonra Siparişlerim kısmından kargo takip numaranıza ulaşabilirsiniz.

7- Siparişimdeki ürünleri değiştirebilir miyim?

Ödeme işlemi tamamlanan siparişlerde değişiklik yapılamamaktadır. Sipariş verdiğiniz andan itibaren Siparişlerim kısmından siparişiniz hazırlanıyor statüsüne geçmeden İPTAL ET butonuna basarak siparişinizin iptalini gerçekleştirebilir ve yeniden sipariş verebilirsiniz.