Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Kurumsal fatura alabilir miyim?

Faturalar kurumsal fatura olarak düzenlenebilmektedir.

2- Ürünümü iade ettim, para iadem ne zaman yansır?

Gallery Crystal tarafından iade ettiğiniz ürüne istinaden gerçekleştirilen ücret iadesi, siparişte kullandığınız kartın bankasına göre değişiklik gösterebilmektedir. Bankanın iş süreçlerine bağlı olarak bu süre 10 iş gününe kadar uzayabilmektedir. Konuyla ilgili olarak bankanızın çağrı merkezi ile görüşebilirsiniz.

3- İadem neden taksit taksit yatıyor ?

Yaptığınız online alışverişin ödemesi taksitli de yapılsa, Gallery crystal tarafından kredi kartınızın bağlı olduğu bankaya ücret iadesi tek seferde yapılır. Taksitli alışverişinizin iade tutarının kartınıza taksitli yansıması bankanız ile ilgilidir. Bu konuda bankanızla temasa geçmeniz gerekmektedir.

4- Ödeme Yöntemleri nelerdir?

Sitemizdeki ödeme yöntemleri hakkında bilgiye www.gallerycrystal.com.tr/odeme-ayricaliklari linkinden ulaşabilirsiniz